Мақсаты-бала мен ата-аналарға болашақ үшін, адамгершілік қасиеттер мен ақыл-ой күштерін дамыту, кәсіби қалыптасу үшін физикалық жағдайдың маңыздылығын көрсету.
Тапсырмалар:
1. Денсаулықты нығайтуға жәрдемдесу, балалардың физикалық қабілеттерін жан-жақты және оңтайлы дамыту;
2. Күнделікті денсаулығыңызға қамқорлық жасау әдетін дамыту, денені қатайту;
3. Дене шынықтыру арқылы моториканы және дағдыларды қалыптастыру.
4. ойын және ойын жаттығулары арқылы балалардың шаршауын жеңілдету және эмоционалды тонусын арттыру.
Балалардың денсаулығын қалыптастыру, олардың денесінің толық дамуы қазіргі қоғамдағы негізгі проблемалардың бірі болып табылады. Мектепке дейінгі жас – әр адамның өміріндегі ең маңызды кезең. Дәл осы жас кезеңінде денсаулықтың, дұрыс физикалық дамудың негізі қаланады, моториканың қалыптасуы жүреді, дене шынықтыру мен спортқа деген қызығушылық қалыптасады, жеке, моральдық-еріктік және мінез-құлық қасиеттері тәрбиеленеді. Мектепке дейінгі мекеме қызметіндегі маңызды бағыт-баланың дамуы, денсаулығын сақтау және сақтау. Оның психикалық және физикалық денсаулығы нені білдіретінін түсіну өте маңызды.
Медицина қызметкерлері, ата-аналар мен педагогтар артта қалушылықты, бұзушылықтарды, балалардың дамуындағы нормаларға сәйкессіздіктерді, олардың денсаулығының төмендігін барлық жерде айтады. Ұйымдастырылған балалар ұжымдары жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды сауықтыру нысандарын, құралдары мен әдістерін үнемі іздеу және жетілдіру жүріп жатыр. Мектепке дейінгі мекеменің рөлі мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтайтын және денсаулыққа құндылық қатынасын тәрбиелейтін педагогикалық процесті ұйымдастырудан тұрады. Балалармен бірлескен қызмет және отбасымен ынтымақтастық барысында мектепке дейінгі мекеме мектеп жасына дейінгі баланың денсаулық мәдениетіне көтерілуін қамтамасыз етеді. Балалармен дене шынықтыру жұмыстары дене шынықтыру іс-шараларының кешенін ашады (дене шынықтыру сабақтары, таңертеңгі гимнастика, бос уақыт, мерекелер, ойын-сауық). Сауықтыру жұмыстары іс-шаралар кешені арқылы сауықтыру және қатаю бағыттарын қамтиды.
1. Дене шынықтыру.
Қозғалыс әрекеттерін дамыту: спорттық және ашық ойындар, мерекелер, ойын-сауық және т. б. Жұмыс әр түрлі формада өтеді: дене шынықтыру-сауықтыру (дене шынықтыру сабақтары, таңертеңгі гимнастика, ашық ойындар, серуендеудегі физикалық жаттығулар, ересектермен арнайы құрылған пәндік - дамытушылық ортаны қолдана отырып, балалардың өзіндік моторикасы, белсенді демалыс (дене шынықтыру мерекелері, бос уақыт, Денсаулық күндері және т.б.). Мотор белсенділігі әр баланың жеке мотор белсенділігінің деңгейіне қарамастан, оның табиғи қажеттілігіне айналуы керек, ең бастысы – баланың денсаулығы балалармен дене шынықтыру бойынша жұмысты қалай ұйымдастыруға байланысты. Мектепке дейінгі жастағы бала бұлшықет қуанышын сезініп, қозғалысты жақсы көруі керек, бұл оған өмір бойы қозғалыс қажеттілігін сезінуге, спортқа, салауатты өмір салтына қосылуға көмектеседі. Таңертеңгі гимнастика-балалардың қозғалыс режимінің маңызды компоненттерінің бірі. Ол балалардың физикалық қасиеттері мен қабілеттерін дамытуға, моториканы нығайтуға, сауықтыруға, нығайтуға, дене жүйелерінің функционалдық деңгейін арттыруға бағытталған. Дене жаттығулары балаларға қуанышты көңіл-күй сыйлаған кезде денеге пайдалы әсер етеді. Мұның бәрі балалардың қозғалыс белсенділігін арттыруға көмектеседі.
2. Гигиеналық және әлеуметтік - тұрмыстық факторлар (күн тәртібі, ұйқы, тамақтану, киім, ойыншықтар)
Күнделікті режимнің маңызды компоненттері-ұйқы, ашық ауада болу, ойын әрекеті, тамақтану, жеке гигиена, дене шынықтыру күннің гигиеналық дұрыс режимін құрудың негізгі принциптерін жас ерекшеліктерін қатаң сақтау және ескеру деп атаған жөн. Күннің дұрыс режимі шаршаудың алдын алып, дененің жалпы қарсылығын арттырған кезде қарастырылады. Күн тәртібін сақтамау, дұрыс тамақтанбау, ашық ауада демалудың болмауы мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығына зиянды әсер етуі мүмкін. Ойыншықтар жасын ескере отырып дұрыс таңдалады.
3. Сыртқы орта факторлары (күн, ауа, су)
Қатаюдың негізгі құралдары-күн, ауа және су. Бөлмені мұқият желдету керек. Бөлмедегі оңтайлы температура 10-20с., бала жеңіл киімде болуы керек. Қатаюдың ең қолжетімді түрі-ауа ванналары. Бала күн сайын кем дегенде 3 сағат ауада болуы керек. Күн ванналары пайдалы болғанымен (олар дененің қорғанысын күшейтеді, қатаң мөлшерде болуы керек. Күн ванналарын қабылдау кезінде бас киім бас киіммен жабылуы керек. Қатаюдың ең күшті құралы-су. Су рәсімдеріне мыналар жатады: құю, сүрту, душ қабылдау, ашық су айдындарында шомылу. Су процедуралары таңертеңгі жаттығудан кейін жүзеге асырылады. Зарядтау, су процедуралары, таңғы ас баланың сергек болуына, белсенді ойнауға, балабақшаға, содан кейін мектепке баруға деген ұмтылысына ықпал етеді