Балалардың жеке тұлға ретінде дамуы үшін олардың таланттарын дамытуға көмектесетін шығармашылық іс-шаралар ерекше маңызды. Гердт "мектеп жасына дейінгі баланың қиялды ойлауын қалыптастыру кезінде оның шығармашылық әлеуетін ашу керек, бұл кейіннен шығармашылық дарындылықты дамытуға негіз болады"деп санайды.
Бұл дамудың стимуляторы-көркемдік білім. Мұндай іс-шараларға "сұлулық әлемінде"бағдарламасы бойынша бейнелеу өнеріндегі балалармен шығармашылық қызмет кіреді. Біз "Родничок" балабақшасында дәстүрлі емес сурет, қол еңбегі, жеке жұмысты қамтитын көркемдік эстетикалық қызметпен айналысамыз.
Балалардың қабілеттері іс жүзінде шексіз. Әр бала кез-келген нәрседе дарынды бола алады, сондықтан мен әрқайсысын оқытуға жеке көзқарасқа көп көңіл бөлемін.
Өз сабақтарымда балаларды әртүрлі қырынан ашуға көмектесетін дәстүрлі емес оқыту әдістеріне жүгінемін (сурет салудың саусақ технологиясы, монотипия,ерекше материалдардан жасалған бұйымдар, табиғи және қалдық материалдары бар композициялар. Мен сабақтың жаңа нұсқаларын іздеймін, балаларға қиял мен қиял тұрғысынан еркіндік беремін. Мен көптеген сабақтарды ойын түрінде өткіземін, өйткені " бала ойын жоспарына қызығушылық танытып, жасырын оқу тапсырмасын байқамайды».
Нәтижелер жеке тұлғаға бағытталған тәсілге, әр баланың жеке басын, шығармашылығын қолдауға негізделген жүйелі жұмыс арқылы мүмкін болады. Сонымен қатар, менің жұмысымдағы ең бастысы-бұл жеке тиімді әдістер немесе олардың жүйесі емес, бала мен ересек адамның қарым-қатынасының ерекше сапасы, кішкентай адамның әлеуетті мүмкіндіктерін, оның жасырын шығармашылық күштері мен адами қасиеттерін ашуға және дамытуға мүмкіндік беретін өзара әрекеттесудің ерекше атмосферасы.