Тапсырмалардың міндеттерін орындау балалардың логикалық ойлауын, тапқырлығын дамыту құралдарының бірі болып табылады. Тапсырмалармен жұмыс жасауда талдау және синтездеу, жалпылау және нақтылау, негізгісін ашу, мәтіндегі ең бастысы тапсырмаларды бөліп көрсету және маңызды емес, екінші дәрежелі тапсырмаларды шешу қабілеттері жетілдіріледі.
Есептерді шешкен кезде бала өз іс-әрекетін дәлелдеуді үйренуі керек, қандай сандық деректер өзара әрекеттесуі керек, нені қосу керек және нені азайту керек екенін түсінуі қажет. Дәл осындай, тапсырмаларда жасырылған есеп балаға айқын берілуі керек. Тапсырманың мазмұны нақты өмірге сәйкес келуі маңызды, өйткені бұл балаларда фактілерге мұқият қарауға тәрбиелейді, оларды сыни тұрғыдан талдауға үйретеді, логикалық байланыстар мен сандық қатынастарды игеруге көмектеседі.