Балабақшада құрастыру ұйымдастырылған қызметі үнемі жүргізіліп отыратыны белгілі, егер бұрын құрасстыру арқылы конструктивті ойлауға және ұсақ моториканы дамытуға басымдық берілсе, енді жаңа стандарттарға сәйкес жаңа тәсіл қажет. Балабақшадағы құрастыру барлық жастағы балалармен, қол жетімді ойын түрінде, қарапайымнан күрделіге дейін жүзеге асырылады. Құрастырушы бас пен қолды бірдей жұмыс істеуге шақырады, ал мидың екі жарты шары жұмыс істейді, бұл баланың жан-жақты дамуына әсер етеді. Бала ауызша есепті, санның құрамын игеріп, қарапайым арифметикалық әрекеттерді жасайтынын байқамайды. Қарапайым текшелерден бала біртіндеп қарапайым геометриялық фигуралардан тұратын құрастыруларға ауысады, содан кейін алғашқы механизмдер мен бағдарламаланатын құрастырулар пайда болады.