Ойындардың негізі үш негізгі компонент – қызығушылық, Таным, Шығармашылық. Бұл жай Ойындар емес-бұл ертегілер, шытырман оқиғалар, көңілді кейіпкерлер, олар кішкентайды ойлауға және шығармашылыққа итермелейді.
Оның әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері:
- баланың жаңа нәрселерді білуге деген қызығушылығы мен ұмтылысын дамытуға ықпал ету;
- қоршаған әлемді бақылау, зерттеу қабілетін дамыту;
- қиялды, шығармашылық ойлауды дамыту
- балалардың эмоционалдылығын, бейнелі ойлауы мен логикасын дамыту үшін үйлесімді жағдайлар жасау;
- математикалық және сөйлеу дағдыларын дамытуға көмек көрсету;
- қоршаған шындық туралы алғашқы идеяларды қалыптастыру;
- психикалық дамуға ықпал ету;
- ұсақ моториканы дамыту.
Воскобовичтің білім беру ойындарын оқушылармен бірлескен топтық, Кіші топтық және жеке іс-әрекетте қолдануға болады және қажет, сонымен қатар ойындары бар балалардың тәуелсіз іс-әрекетін ұйымдастыруға көмектеседі.