Мектепке дейінгі жастағы баланың барлық негізгі іс-әрекеттері модельдеу сипатында. Балалардың логикалық-математикалық дамуында модельдеу ерекше рөл атқарады. Модельдеуді игеру және іске асыру оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолдануды талап етеді: режимдік сәттер, балалар мен мұғалімнің тәуелсіз және бірлескен қызметі. Воскобовичтің әдістемесі мұғалімдерге кеңінен танымал. Оның танымал ойыншықтарының бірі-Воскобовичтің" квадраты " немесе оны ойын алаңы деп те атайды. Ойын алаңы мектеп жасына дейінгі баланың дамуына үлкен көмек көрсетеді.
Онымен ойнай отырып, мектеп жасына дейінгі бала: геометриялық фигуралардың әртүрлі формаларын атауды және ажыратуды үйренеді; өлшемдерді бағдарлау – үлкен, орташа, кішкентай; кеңістіктік қатынастар мен кеңістіктік модельдеу туралы алғашқы идеяларды қалыптастыру; ұсынылған схемаларды қолдана білу немесе жазықтық пен көлемді фигураларды жобалау үшін өз дизайнын жасай білу; түстерді есте сақтау; зейінді, ойлау процесстерін, логиканы дамыту, есте сақтау; қиялды, шығармашылық деректерді, шығармашылықты дамыту; ұсақ моторика.