Математика мектепке дейінгі білім беру жүйесінде өте үлкен орын алады. Бұған бірқатар себептер себеп болады: алты жастан бастап мектепте оқуды бастау, бала алған ақпараттың көптігі, компьютерлендіруге назар аударудың артуы, оқу процесін қарқынды етуге деген ұмтылыс, осыған байланысты ата-аналардың баланы сандарды білуге, санауға, мәселелерді шешуге мүмкіндігінше ертерек үйретуге деген ұмтылысы. Математика баланың ақыл-ойын шыңдайды, ойлау икемділігін дамытады, логикаға үйретеді.
Үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық және жалпы психикалық дамуы процесінде оларды қарапайым арифметикалық есептерді шешуге және құрастыруға үйрету маңызды орын алады. Балабақшада бастауыш мектепте оқуға дайындау мақсатында балаларда бір таңбалы сандарды қосу және азайту және жылдам ауызша есептеу кезінде сенімді есептеу дағдыларын қалыптастыру бойынша дайындық жұмыстары жүргізіледі. Егер мектепте есептеулерді оқыту мысалдар мен арифметикалық есептерді шешуде жүргізілсе, онда мектепке дейінгі мекемелердің жұмыс тәжірибесінде балаларды қарапайым есептер негізінде арифметикалық әрекеттермен және қарапайым есептеу әдістерімен таныстыру әдетке айналған.