Балабақша тәрбиешілерінің әрқайсысы жеке жұмыс істейді, ал мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жұмысына қатысты педагогика ғылымының негізгі талаптарына сәйкес келеді. Сонымен қатар, ол мектепке дейінгі мекемелердің басқа қызметкерлерімен бөлісуді қажет ететін тәжірибені дамытады. Осы мақсаттар үшін құнды тәжірибені енгізуге және оны барлық мүдделі мамандардың меншігіне айналдыруға мүмкіндік беретін Мұғалімнің тәжірибесін жалпылау қолданылады.
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі тәрбиешісінің педагогикалық тәжірибесін зерттеу және жалпылау, оны талдау және әдістемелік практикаға енгізу әр балалар оқу орны үшін сәйкес болуы керек.
Біздің балабақшада биылғы жылы мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Л.К. Макажанова ТРИЗ технологиясы бойынша өзінің жұмыс тәжірибесін жинақтады. Л. К. Макажанова " ТРИЗ. "Жүйелі ойлауды үйренеміз" сөйлеуді дамыту және көркем шығармашылықты дамыту бойынша әдістемелік ұсыныстар кешенінен тұратын құрал жинағын ұсынды. Оның педагогикалық қызметінің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік – тұлғалық, зияткерлік, шығармашылық дамуын қамтамасыз ететін ТРИЗ – РТВ құралдарын таңдауды жүзеге асыру, "Родничок"бөбекжайының білім беру процесінде осы құралдарды пайдалану тетігін құру болды.