АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АТБАСАР АУДАНЫ БОЙЫНША  БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ АТБАСАР ҚАЛАСЫНЫҢ «РОДНИЧОК» БӨБЕКЖАЙЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЯСЛИ–САД «РОДНИЧОК» ГОРОДА АТБАСАР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АТБАСАРСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Коммуникативті даму - "Сиқырлы ханшайымды құтқару"

23.02.2023

Атбасар ауданының білім бөлімінің жоспарына сәйкес 2023 жылғы 20-24 ақпан аралығында "Мектепке дейінгі мекемелер онкүндігі" өткізіледі. Осыған байланысты, 2023 жылғы 23 ақпанда "Дарын" мектепалды тобында "Сиқырлы ханшайымды құтқару" тақырыбында сөйлеуді дамыту бойынша ұйымдастырылған іс-шаралар өтті. Бұл қызметтің мақсаты: өнертапқыштық есептерді шешу теориясына негізделген тапқырлық, стандартты емес ойлау ғажайыптарын көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Мотивациялық-ынталандыру кезеңі "Достық" психологиялық көңіл-күйден, "Ғажайып дорба" ойыны арқылы екі командаға бөлінуден тұрды. Тәрбиеші балаларға қамал мен ханшайымды сиқыршы сиқырлағаны туралы проблемалық жағдайды айтып, балалардан оны шешуді өтінді. ТРИЗ "Сиқырлы белдеу" ойыны арқылы балалар тақырыптан маңызды белгі тапты, заттар мен құбылыстарды жалпы белгілер бойынша жіктеді, басқалардың жауаптарын тыңдады, олардың негізінде сұрақтарын құрды, өз ойларын тұжырымдады. Сұрақтарға жауап берудің стандартты емес шешімдерін анықтап, ұсынды: "Қоян неге дымқыл?", "Қоянға қалай көмектесуге болады?» ТРИЗ ойынын ойнау  "Не істей алады?" балалар доптың функцияларын анықтады. "Жақсы-жаман" ойынында олар қоршаған әлемнің объектілерінде жағымды және жағымсыз жақтарын ажырата білуді үйренді. Олар "Теремок"ойынын қолдана отырып, жабайы және үй жануарларын салыстыру арқылы аналитикалық ойлауды, жалпы белгілер мен айырмашылықтарды ажырата білуді үйретті. "Басқаша жаса" ТРИЗ ойынында "Кукушка" ертегісіндегі балалар бақытты аяқталып, таныс ертегі кейіпкерінің әрекеттерін ауыстыруды үйренді. Интеллектуалды, ақыл – ой қабілеттерін дамыту үшін мен Воскобовичтің "Ғажайып кресттер" ойынын қолдандым. Әрбір орындалған тапсырмадан кейін ол қимылдарды қолдана отырып, бағалау әдісін қолданды. Іс – әрекеттің рефлексивті-түзету кезеңінде ол "Сиқырлы қорап" рефлексиясын қолданды. Осы рефлексия арқылы балалар іс-әрекеттің негізгі компоненттерін, проблемаларын және оларды шешу жолдарын еске түсіріп, атады. Соңында оқушылар белсенді жұмысы үшін алтын монеталармен марапатталды.

Просмотров: 256

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст