Тақырыбы: «Барлық мамандық маңызды, барлық мамандық қажет!»
Мақсаты: Зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін дамыту, мамандық таңдауға деген қызығушылығын арттыру.
Тапсырмалар:
Тәрбиелік: Балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Әңгімелеу дағдыларын дамыту.
Мұғаліммен диалог жүргізу қабілетін арттыру.
Тәрбиелік: Құрбыларымен ортақ жауапты келісіп, талқылай отырып, ұжымдық жұмыс істеуге дағдыландыру.
Әртүрлі мамандық иелеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: Әртүрлі мамандық иелері бейнеленген суреттер.
Көмекші элементтер.
Билингвальдық компонент: Мамандықтар-Мамандықтар, Даригер-Дәрігер, Шаштараз-Шаштараз,
Сатуши - сатушы.
Курстың барысы.
Балалар, мен сендерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын.
Шаттық шеңбері:
Күн баяғыда көтерілді
Ол біздің терезеге қарады.
Барлық достарды шеңберге жинады
Мен сенің досыңмын, ал сен менің досымсың.
Бірге қол ұстасайық
Ал енді бір-бірімізге күлейік
Күлейік, көз қысайық
Ал енді сабақтарымызды бастайық.
Сабақтың барысы:
Балалар, қалай ойлайсыңдар, «мамандық» сөзі нені білдіреді?
Дұрыс айтасыңдар балалар, мамандықтар өте көп және олардың барлығы әртүрлі және қажет.
Бүгін біз «Мамандықтар әлеміне» саяхатқа шығамыз.
Пойызбен саяхатқа шығайық.
Балалар, біз бірінші станцияға келдік. Бұл қандай мамандық екенін білу үшін артқы жағын болжап көрейік:
Жұмбақ:
Балалар ауырып қалса,
Ол оларға таблетка жазып береді.
Тістерді, риниттерді емдейді
Сондай-ақ аппендицит.
Оған барғанда жылама!
Бұл кім, балалар (дәрігер)
Дұрыс айтасыңдар балалар, бұл дәрігер. Қазақша дәрігер болады (даригер)
Тағы бір жұмбақ тыңдайық.
Жұмбақ:
Температура төмендей берсін
Міне, сізге сұйықтық (сусы) бар
Балалар, дәрігер өз жұмысында қандай заттарды қолданатынын көрейік.
Өлең:
Дәрігерлер көмектеседі
Ересектер мен балаларға арналған
Әлемдегі ең мейірімді адамдар сияқты
Дәрігерлер мұны жеңілдетеді
Айналада азап
Бұл үшін «рахмет».
Оларға айт досым!
Балалар, дәрігерімізге рахмет айтайық.
Ал біз келесі станцияға барамыз.
Балалар, біз екінші станцияға да келдік. Бұл қандай мамандық екенін білу үшін артқы жағын болжап көрейік:
Жұмбақ:
Қайшы, сусабын, тарақ
Мен әркімнің шашын жасаймын
Мен үлкендерге де, балаларға да шаш қиюды беремін
Мені тез тап (Шаштараз)
Шаштараз қазақ тілінде (Шаштараз)
Жұмбақ:
Тәжірибелі құрал
Үлкен емес, кішкентай емес
Оның уайымы көп
Кеседі, қайшыды (Қайшы) - (Қайшы)
Балалар, шаштараз өз жұмысында қандай заттарды қолданатынын көрейік.
Өлең:
Менің шаштаразымда
Қонақтарға бәрі дайын
Ересектер мен балалар
Шаш қиюды күтуде
Күрделі қарапайым
Сәнді кез келген
Балалар, шаштаразға айтайық, оның жұмысына көп рахмет.
Кішкене демалып, дене шынықтырумен айналысайық.
Дене жаттығулары: «Егер өмір қызық болса»!
Сіз екеуміз демалып, келесі стансаға аттандық.
Балалар, біз соңғы станцияға да келдік. Бұл қандай мамандық екенін білу үшін артқы жағын болжап көрейік:
Жұмбақ:
Біз дүкенге барамыз
Онда бір ғана адам бар
Ол бізге не сатып алу керектігін айтады
Сізге қанша төлеу керек
Бұл жігіт кім?
Әрине
Сатушы (Сатуши)
Жұмбақ:
Біз нан сатып алуымыз керек
Немесе сыйлық беріңіз
Біз сізбен бірге сөмкені алып кетеміз
Ал біз сыртқа шығамыз
Онда біз дүкен терезелерін жағалап жүрміз
Ал біз (дүкенге) барамыз - (дүкен)
Балалар, көмекшілер өз жұмыстарында қандай заттарды қолданатынын көрейік.
Рөлдік ойын: «Дүкен»
Өлең:
Сатушы бізге бәрін көрсетеді
Қажет болса, ол сізге айтып береді
Сатушы бізге бәрін сатады
О, ол қандай тамаша жігіт!
Балалар, Сатушыға айтайық, оның жұмысына көп рахмет.
Сен екеуміздің балабақшаға қайтатын кез келді.
Сонымен біз сапардан жүзіп қайттық.
Мен сізге Аспаз туралы мнемоникалық кестені үйренуді ұсынамын.
Мнемо-кесте: «Аспаз»
Осымен біздің сіздермен саяхатымыз аяқталды.
Бүгін біз не туралы сөйлестік?
Сізге қай мамандық көбірек ұнады?
Болашақта қандай мамандықты таңдағың келеді?
Менің мамандығым Педагог, мен өз мамандығымды қатты жақсы көремін және болашақта өзіңе ұнайтын мамандықты таңдауыңа тілектеспін.
Осымен біздің саяхатымыз аяқталды, бәріңіз де тамаша адамдарсыздар.
Тәрбиеші: Ошақбаева Анжела Ильясовна