АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АТБАСАР АУДАНЫ БОЙЫНША  БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ АТБАСАР ҚАЛАСЫНЫҢ «РОДНИЧОК» БӨБЕКЖАЙЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ЯСЛИ–САД «РОДНИЧОК» ГОРОДА АТБАСАР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АТБАСАРСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылы кезеңінде мектепке дейінгі мекеме мен мектептің сабақтастық жоспарын іске асыру бойынша талдамалық есебі

16.04.2024

 

Балабақша мен мектеп қызметінің сабақтастығының маңызды кезеңі жаңа МЖМБС мектепке дейінгі білім беруді енгізу және қабылдау болып табылады

Мектеп пен балабақша-білім беру жүйесіндегі екі іргелес буын. Мектепте  оқу     барысындағы жетістіктер көбінесе мектепке дейінгі балалық шақ кезеңіндегі білім мен дағдылардың сапасына,  танымдық даму деңгейінен қалыптасуына, баланың қызығушылықтары мен танымдық белсенділігіне байланысты.Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру арасындағы сабақтастық мәселесі барлық уақытта да өзекті мәселе. 

Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйымнан мектепке ауысу кезінде сабақтастық пен сәтті бейімделуді қамтамасыз ету. Мектеп жасына дейінгі балалар мен бірінші сынып оқушыларының ерекшеліктері жас ерекшеліктерін ескере отырып, үздіксіз білім беру жүйесін қамтамасыз ету. Әр баланың танымдық белсенділігін, тәуелсіздігін, шығармашылығын балабақшада және мектепте даму үшін қолайлы жағдайлар жасау. Балабақша балаларын мектепте оқытуға баулу, шақыру мектепте оқуға деген ұмтылыстарын арттыру.

Міндеттері:  Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын нығайтуға және сақтауға ықпал ету, Мектеп бағдарламасын меңгерту үшін балаларды одан әрі жан-жақты дамуы мүмкіндік жасау. Психикалық және жеке даму үшін қолайлы жағдайлар жасау

2023 жылдың тамызында, 2023-2024 оқу жылының алдында "Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі жанындағы №2 орта мектебі"КММ-мен сабақтастық бойынша бірлескен іс-шаралар жоспары әзірленді. Бірлескен жұмыс жоспарына сәйкес 2023-2024 оқу жылында келесі іс-шаралар ұйымдастырылды:

Ата-аналармен жеке әңгімелесу негізінде 25 адамнан тұратын мектепалды топ балаларының тізімдік құрамы қалыптастырылды.

2023 жылдың қыркүйегінде мектеп пен мектеп аумағымен танысу мақсатында Атбасар қаласының №2 орта мектебіне балалармен экскурсия ұйымдастырылды. Тәрбиешілер А. С. Половинко, О. Г. Сушко, мектеп меңгерушісімен бірлесіп Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламалары мен бастауыш оқыту бағдарламаларының мазмұнын зерделеу мәселелері бойынша бірлескен отырыс өткізді. 2023-2024 оқу жылының қыркүйек-желтоқсан айлары аралығында педагог-психолог Н.О. Мырзабаева  "Не жетіспейді?", "Оның кім екенін біл"," Есте сақта және ата", " сондай-ақ ата-аналармен "сіз баланы мектепке беруге дайынсыз ба?» және тағы басқа балалардың бейімделуіне арналған іс-шаралар өткізді.

Сонымен қатар, тәрбиешілер Л. К. Мақажанова, Н.О. Мырзабаева өткен оқу жылы бітіріп, мектепке кеткен бөбекжайы түлектерін бейімдеу бойынша іс-шаралар өткізді. Оқу жылының бірінші тоқсанында тәрбиешілер телефон байланысы арқылы ата-аналармен мектепте оқудағы балалардың жетістіктері мен сәтсіздіктерін талқылады, балалардың жеке ерекшеліктерін түсіндіру бойынша мұғалімдермен консультациялар жүргізді. 2024 жылғы 12-16 ақпан аралығында мектепке дейінгі мекеменің онкүндігі барысында мектеп пен бөбекжайдың сабақтастығы бойынша №2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімдері жұмыс нысандары мен әдістерімен танысу мақсатында "Родничок" бөбекжайы педагогтерінің ұйымдастырылған қызметіне қатысты. Тәжірибе алмасу. Ұйымдастырылған оқу қызметін талдау және талқылау мәселелері бойынша. Мектепке дейінгі мекеменің психологиялық - педагогикалық қызметі балалардың мектепке дайындық деңгейін анықтау бойынша жұмыс жүргізді. Педагог-психолог Н.О. Мырзабаева психологиялық диагностика жүргізді және нәтижелер 5-6 жастағы балалардың жеке психологиялық даму карталарында көрсетілген. 5-6 жастағы балалардың психологиялық даму деңгейін зерттеу хаттамасы бойынша анықтама дайындалды. Логопед А. А. Руспекова балалардың сөйлеу дамуын талдады, оның нәтижелері бойынша сөйлеу дамуын жақсарту динамикасы байқалады. Балабақша-отбасы-мектеп "жүйесінде мектепке дайындық" тақырыбында мектепалды топ балаларының ата-аналарымен ата-аналар жиналысы өткізілді.Балабақшада тәрбие мен оқыту үдерісіне қанағаттану мәселелері бойынша ата-аналарға сауалнама жүргізілді. Респонденттердің 75% - дан астамы бағаланатын кезеңде тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанғаны анықталды.

Жазғы кезеңге жоспарланған: бірінші сынып оқушылары мен мектепалды топ балаларының қатысуымен бірлескен спорттық мерекелер мен демалыс іс-шаралары. Қыркүйек, қаңтар және мамыр айларында тәрбиешілер балалардың құзыреттілік дамуына мониторинг жүргізді, мониторингтің әр кезеңінен кейін жеке даму карталары толтырылды. Мектепте оқуға толық дайын табысты түлекті тәрбиелеу мақсатында балаларды тәрбиелеу мен оқытудың одан арғы міндеттері айқындалды.

 

Просмотров: 123


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст